Linkkejä

``Ystävyys ei tunne rajoja``

Marjaliisa Pitkärannan Fan Club

Kerhon tarkoituksena on toimia graafinen suunnittelija ja kuvittaja, taiteilija Marjaliisa Pitkärannan tuotannon keräilijöiden yhdyssiteenä ja edistää hänen tuotantonsa keräilyä ja tutkimusta, sekä tehdä sitä tunnetuksi.

Perustava kokous pidettiin28.03.-98 klo 13.00 alkaen, Lempäälän Nuorisoseuran talolla, Iluksentie 5, 37500 Lempäälä. Kerhon perustamista valmistelivat Jorma Peltomaa, Lea Jokela ja Lauri Ahola. Kaikki tapahtui tietysti Marjaliisan suostumuksella. Perustavassa kokouksessa liittyi jäseneksi noin 85 henkilöä.

Vuoden 2023 alussa jäseniä on 238 henkilöä ja yhteisöä.

Kerho kokoontuu kevätkokoukseen aina Lempäälässä Marjaliisan toivomuksesta, koska kerhon kotipaikka on Lempäälä. Syyskokouksen paikka sensijaan voi vaihdella mihin vain ja kerhon hallitus ottaa vastaan ehdotuksia pitopaikaksi.

Tervetuloa tutustumaan kerhomme sivuille ja myös liittymään mukaan MLP-Fanit kerhoon.

Ilmoita  tietosi osoitteeseen ahola.lauri(at)gmail.com tai postin välityksellä Lauri Ahola, Majamäentie 7 A 24, 37500 Lempäälä